Stefan mój benzyniak rzucił palenie…

Poniżej masz poradnik w którym pokazuję w jaki sposób zlokalizować problem w nieodpalającym silniku benzynowym.

Wspomniałem również o początkach immobiliserów, które były stosowane w grupie VW i Renault, w końcu od czegoś trzeba zacząć 😉 a to jest dobry materiał do testów na początek…

Czasami są jakieś ciekawe materiały w sieci i nie widzę sensu żeby je powielać więc to co jest związane z tym tematem też będę umieszczał na tych stronach na pewno przyda się innym… 🙂

Poniżej zapraszam Cię do obejrzenia filmiku zrobionego przez kogoś innego na którym jest poradnik jak usunąć immobiliser w sterowniku zalewanym gumą, zamiast proponowanego urządzenia na filmie, można zastosować szczoteczkę drucianą i robić przypadkowe zwarcia na widocznej pamięci bezpośrednio w sterowniku podpiętym do instalacji pojazdu, ta metoda działa tylko w tego typu sterowniku, a związana jest dokładniej ze sposobem pobierania danych z pamięci eeprom w procesorze z serii TMS, może to wygląda na barbarzyństwo ale działa na 100% bo ja tą metodą swego czasu uruchomiłem kilkanaście sterowników 😉 wspominam o tym bo traktuję to jako  ciekawostkę pokazując że nie zawsze trzeba mieć sprzęt żeby osiągnąć jakiś cel 😉

Poniżej możesz pisać swoje komentarze 😉